2013年10月3日星期四

美国之音: 美日外交及国防首脑在东京会谈

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
美日外交及国防首脑在东京会谈
Oct 3rd 2013, 07:12, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国和日本的外交及国防首脑星期四将在东京举行会谈,预计讨论的议题是加强在安全领域的关系。

美国国务院说,这次会谈代表着进一步加强美日联盟关系的下一个步骤,并将有助于加深两国之间本来已经广泛而全面的关系。

预计,美日安全事务协商委员会将讨论地区安全问题,包括朝鲜核项目以及与中国的海事争端。

参加这次所谓"二加二"会谈的有美国国务卿克里、国防部长哈格尔、日本外务大臣岸田文雄和防卫大臣小野寺五典。

哈格尔星期四上午与小野寺五典举行会谈后说,美日联盟已经有所改变,以便对新威胁做出反应。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论