2013年10月3日星期四

美国之音: 国际刑事法庭恢复审判肯尼亚副总统

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
国际刑事法庭恢复审判肯尼亚副总统
Oct 2nd 2013, 14:39, by noreply@voanews.com (美国之音)

国际刑事法庭恢复了对肯尼亚副总统威廉·鲁托的审判。上星期激进分子袭击内罗毕一家商厦并造成重大伤亡后,法庭允许鲁托回国处理有关事宜。
 
审判在上个月开始,检察官指称,鲁托在2007年肯尼亚有争议的总统选举后策划了族群暴力。他以及同案被告、电台高管乔舒亚·桑格都做出无罪抗辩。
 
另外也在星期三,法庭公布了对一名肯尼亚男子沃尔特·奥萨皮里·巴拉萨的逮捕令。他被控试图让证人在国际刑事法庭调查肯尼亚官员的案件中做伪证。
 
检察官表示,巴萨拉提出愿意掏钱给证人,让他们不要提供证词。检察官说,为了确保案件不受妨碍,必须将其逮捕。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论