2013年10月3日星期四

美国之音: 俄罗斯指控绿色和平活动人士犯有海盗罪行

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
俄罗斯指控绿色和平活动人士犯有海盗罪行
Oct 2nd 2013, 16:20, by noreply@voanews.com (美国之音)

绿色和平的13名活动人士和一名自由摄影师在一次抗议北极开采石油活动时被俄国当局抓获之后,已经被俄罗斯当局正式指控他们犯有海盗罪。
 
这些被指控的活动人士来自俄罗斯、芬兰、巴西、英国、荷兰、乌克兰、波兰、阿根廷和瑞典。在俄罗斯,海盗罪最重可被判处15年监禁。
 
今年9月18日,包括这14人在内的绿色和平的30名活动人士企图进入俄罗斯政府控制的俄罗斯天然气工业股份公司在北极的一个钻井平台。他们当场被捕并被关押在摩尔曼斯克。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论