2013年10月9日星期三

美国之音: 奥巴马赞扬抓获美国驻非使馆爆炸案嫌疑人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
奥巴马赞扬抓获美国驻非使馆爆炸案嫌疑人
Oct 8th 2013, 23:26, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国总统奥巴马赞扬美国军队抓获被称为阿布•利比的恐怖嫌疑人,并说这名长期在逃的恐怖嫌疑人将被绳之以法。

奥巴马表示,星期六在利比亚抓获的阿布•阿纳斯,帮助策划并实施了1998年美国驻东非两个国家大使馆的致命爆炸案。奥巴马总统星期二在向记者讲话的时候说,那两次爆炸"导致数百人丧生,其中很多是美国人,我们有强有力的证据证明这些。"

美国部队星期六早晨从这名嫌疑人在的黎波里的汽车中抓获了他,并把他押往海上的一艘军舰审问。

这次行动受到利比亚政府的抗议,利比亚政府成这次抓捕行动是绑架,并召见了美国驻利比亚大使,了解行动的详细情况。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论