2013年8月30日星期五

美国之音: 美国特使赴朝鲜争取韩裔美国传教士获释

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美国特使赴朝鲜争取韩裔美国传教士获释
Aug 30th 2013, 07:08, by noreply@voanews.com (美国之音)

一名美国高级特使星期五将前往朝鲜,商讨有关释放韩裔美国公民裴俊浩的问题。裴俊浩被判15年劳改。

美国官员说,美国的朝鲜人权问题特使罗伯特·金将在这次为期两天的访问期间要求朝鲜当局基于人道考虑释放裴俊浩。

裴俊浩是基督教传教士,他去年11月进入朝鲜境内后被逮捕。朝鲜当局判定裴俊浩企图推翻平壤政权。

裴俊浩的家人说,现年44岁的裴俊浩的健康状况迅速恶化。有报道说,裴俊浩的体重减轻了23公斤以上,此后他从劳改营被转送到一家监狱医院。

朝鲜没有公开承诺释放裴俊浩。但由于罗伯特·金是应平壤政府的邀请访问朝鲜,很多分析人士认为裴俊浩将获得释放。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论