2013年10月24日星期四

美国之音: 俄罗斯文化中心负责人被指在美国从事间谍活动

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
俄罗斯文化中心负责人被指在美国从事间谍活动
Oct 24th 2013, 02:48, by (美国之音)

据称设于华盛顿的俄罗斯文化交流项目负责人是一名间谍,此事已引起美国联邦调查局的关注。

《琼斯夫人》杂志发表的一篇报道说,俄罗斯科学文化中心的扎伊特谢夫试图利用访问莫斯科的美国人搜集情报。

美国联邦调查局没有说明是否已对此事展开调查。

俄罗斯驻美国大使馆发言人对有关指控予以否认。他对华盛顿邮报说,这种指控令人想起冷战,而这样做的目的是诋毁俄罗斯文化中心。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论