2013年10月24日星期四

美国之音: 柬埔寨反对派开始三天抗议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
柬埔寨反对派开始三天抗议
Oct 23rd 2013, 23:43, by (美国之音)

柬埔寨反对派已开始在首都举行三天群众示威行动,这次行动旨在要求政府允许对被控的选举欺诈开展独立调查。

星期三一早,几千人聚集在金边的自由公园,几千名防暴警察也在那里严阵以待。许多柬埔寨人担忧上个月的反对派抗议惨剧重演,当时在与警察发生冲突后,有一名抗议者丧生、几个人受伤。

组织这次抗议的柬埔寨救国党星期三游行前往金边的联合国办公室,递交一份请愿书,呼吁国际干涉以化解七月选举后的僵局。他们也将游行前往几个外国使馆。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论