2013年10月24日星期四

美国之音: 调查人员称军事演习导致澳大利亚山火

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
调查人员称军事演习导致澳大利亚山火
Oct 24th 2013, 08:38, by (美国之音)

澳大利亚官员说,一次例行军事演习导致了一场山火,目前有数十起山火肆虐澳大利亚最大的州,而这场山火的火势最大。

调查人员说,实弹军演中发生一次爆炸,引燃了悉尼以西城市利斯戈附近的一处丛林。这场山火蔓延范围为4万7千公顷,并烧毁了几所房屋。

山火附近的蓝山镇镇长格林希尔说,他希望能够进行一次透明的调查。

虽然天气转凉减轻了山火的威胁,但60多起山火仍在新南威尔士州燃烧,其中很多山火尚未得到控制。自上周末以来,山火已经毁掉2百多所民宅,并导致一人死亡。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论