2013年10月27日星期日

美国之音: 阿富汗士兵向北约部队开火 被击毙

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
阿富汗士兵向北约部队开火 被击毙
Oct 26th 2013, 20:24, by (美国之音)

一名穿着阿富汗政府军制服的男子向北约军队开火,随后在交火中被击毙,看来这是又一起"内鬼袭击"事件。

阿富汗国防部的一名发言人说,这名向北约军队开火的阿富汗士兵在北约军人回击时被击毙。

这位发言人说,一名北约军人星期六在发生在首都喀布尔周边地区的这起事件中腿部受伤。北约证实了这一事件。

在阿富汗的许多北约士兵在阿富汗军人向外国友军开火的所谓 "内鬼袭击"事件中丧生。今年至少有15名外国军人死于这类袭击。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论