2013年10月27日星期日

美国之音: 印度爆炸事件造成一人死亡

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
印度爆炸事件造成一人死亡
Oct 27th 2013, 10:23, by (美国之音)

印度官员说,五枚小型炸弹在印度东部比哈尔邦首府巴特那被引爆,造成一人死亡。
 
有关当局说,爆炸发生在比哈尔邦首府巴特纳的许多地点,就在爆炸发生前不久,参加总理角逐的主要反对党候选人计划发表演讲。
 
发生在火车站的爆炸造成一人死亡。
 
警方说,数千民众聚集在巴特纳参加纳仁达拉·莫迪的竞选造势集会。印度定于2014年5月前举行大选,莫迪是印度教民族主义政党"印度人民党"的总理候选人.
 
这次造势集会按照计划如期举行。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论