2013年10月27日星期日

美国之音: 孟加拉国大罢工 三人丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
孟加拉国大罢工 三人丧生
Oct 27th 2013, 10:19, by (美国之音)

孟加拉国官员表示,执政当局支持者与反对党支持者间的冲突,已导致至少三人死亡,数十人受伤。
 
保安部队向采取袭击行动的抗议者开枪时造成导致一人死亡。
 
孟加拉国各地星期天的暴力事件发生之际,正值为期三天全国大罢工第一天,罢工由反对党发动,领导者是前总理齐亚。
 
罢工的目的是迫使总理哈希纳下台,为看守政府期间的大选铺平道路。新选举定于明年初举行。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论