2013年10月18日星期五

美国之音: 救援人员继续在老挝班机坠毁地点搜寻

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
救援人员继续在老挝班机坠毁地点搜寻
Oct 18th 2013, 07:09, by (美国之音)

老挝官员说,在老挝航空公司一架客机坠毁地点找到17具尸体。这架客机星期三坠入湄公河。

有关当局说,救援人员星期五继续寻找机上其余35名乘客及机组人员。

这架国营航空公司的ATR-72涡轮螺旋桨飞机星期三从首都万象飞往南部城市帕克色,后坠入湄公河。老挝政府说,很可能不会有幸存者。

乘客名单显示,这架客机上有17名老挝人、七名法国人、五名澳大利亚人、五名泰国人、三名韩国人、两名越南人、一名美国人、一名加拿大人、一名中国人、一名马来西亚人和一名台湾人。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论