2013年10月1日星期二

美国之音: 联合国关注叙利亚人道救援危机

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
联合国关注叙利亚人道救援危机
Oct 1st 2013, 01:09, by noreply@voanews.com (美国之音)

联合国安理会一致通过一项销毁叙利亚化学武器的决议之后,把注意力转向叙利亚的严重人道危机。

澳大利亚驻联合国大使昆兰也是即将卸任的安理会轮值主席。他星期一表示,希望安理会本周敦促叙利亚当局允许急需的人道救援人员立即进入叙利亚。

目前叙利亚政府只允许12个国际援助组织在该国境内工作。

联合国说,整个郊区和各个城镇都已经不堪重负,或因战斗而无法进入。在城市与城镇之间的主要道路上设立的数十个哨卡阻断了交通,使得上百万人无法得到急需的救援。

叙利亚邻国星期一要求获得国际支援来应付大量涌入的难民。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论