2013年10月19日星期六

美国之音: 印度逮捕美国反海盗船只成员

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
印度逮捕美国反海盗船只成员
Oct 18th 2013, 20:00, by (美国之音)

印度警方已经逮捕了被扣押的一艘美国拥有的反海盗船的至少33名船员。这艘船被扣押是因为在印度水域未经正当许可携带武器。

这些船员是星期五在印度南部港口杜蒂戈林被捕的。

印度外交秘书苏加沙•辛格表示,这些船员是在没能出示允许他们携带武器的文件之后被捕的。

这艘悬挂塞拉利昂国旗的船只名为"水手卫士俄亥俄号",船上有英国、爱沙尼亚、印度和乌克兰国籍的船员,这艘船上周被押往杜蒂格林港。该船属于设在美国的阿德凡堡海上保安公司。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论