2013年11月9日星期六

美国之音: 奥巴马向美国退伍军人表示敬意

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
奥巴马向美国退伍军人表示敬意
Nov 9th 2013, 14:01, by (美国之音)

美国总统奥巴马借星期六每周讲话之际,感谢美国的退伍军人在各种战争中做出的贡献,包括第二次世界大战,韩战,越战,以及伊拉克和阿富汗战争。

11月11日星期一是美国退伍军人节。这一天是美国的联邦节日。

奥巴马说,不仅要感谢归来的退伍军人,还必须要为他们做更多的事情。他说,政府在招聘退伍军人,与私营公司一道在军人返回家乡寻找工作过程中提供便利方面做出了表率。

美国总统是军队的统帅。奥巴马还说,退伍军人在享受高质量教育方面也应该得到享受任何公平的机会,应该受到全美各地的大专院校的欢迎。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论