2013年9月10日星期二

美国之音: 肯尼亚副总统到海牙受审

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
肯尼亚副总统到海牙受审
Sep 9th 2013, 18:50, by noreply@voanews.com (美国之音)

肯尼亚副总统威廉姆‧卢托星期二在海牙出庭接受被控反人类罪名的审判。
 
卢托星期一在几名支持者的陪同下离开内罗毕前往海牙的国际刑事法院。
 
这名副总统被控2007年和2008年间帮助策划选后暴力行动,这波暴力杀害了1000人,并导致50多万人流离失所。
 
与他一同受审的还有肯尼亚电台负责人桑格。预计这两人都不会认罪。
 
检察官预定将在审讯中传唤40名证人出庭,出于安全考虑,有些证人将不透露姓名。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论