2013年9月3日星期二

美国之音: 俄罗斯媒体:有人在地中海发射“弹道物体”

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
俄罗斯媒体:有人在地中海发射"弹道物体"
Sep 3rd 2013, 12:59, by noreply@voanews.com (美国之音)

俄罗斯新闻媒体报道说,俄罗斯国防部得到了有关"弹道物体"从地中海中部发射并飞往地中海东部的信息。
 
俄罗斯的通讯社援引国防部官员的话说,俄罗斯南部的雷达预警系统星期一早晨监测到了发射活动。
 
报道说,国防部长谢尔盖·绍伊古把这一情报报告给了总统普京。
 
美国目前正在考虑向叙利亚发射导弹,以惩罚叙利亚当局据称在8月21日对平民发动化学武器袭击的行为。
 
没有听说有导弹袭击的报道。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论