2013年9月17日星期二

美国之音: 重庆法院驳回雷政富上诉

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
重庆法院驳回雷政富上诉
Sep 17th 2013, 14:12, by noreply@voanews.com (美国之音)

中国重庆市高级人民法院驳回了原重庆北碚区区委书记雷政富涉嫌受贿案的上诉,维持了中级法院此前作出的监禁以及没收个人财产和追缴赃款的判决。去年11月间,互联网上流传疑似雷政富的不雅视频。此事借助网络传播不断发酵,迅速成为中国社会舆论焦点。重庆司法部门在随后的调查中发现了雷政富利用职务便利收受贿赂的犯罪证据。重庆中级人民法院在6月底认定雷政富受贿犯罪事实成立,并对其作出13年监禁的判决。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论