2013年8月28日星期三

美国之音: 巴格达遭系列炸弹袭击 至少51人丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
巴格达遭系列炸弹袭击 至少51人丧生
Aug 28th 2013, 11:39, by noreply@voanews.com (美国之音)

伊拉克首都巴格达发生一波炸弹袭击事件,至少51人丧生。
 
这些爆炸星期三发生在巴格达以什叶派为主要居民的社区,包括卡兹米亚和萨德尔城等居民区。袭击还造成至少140多人受伤。
 
目前还没有人声称对这些袭击负责。
 
自从当局在4月间镇压逊尼派抗议人士以后,伊拉克少数民族逊尼派和占执政地位的什叶派之间的矛盾不断发酵。逊尼派指责政府在政治上把他们边缘化并且忽视他们的诉求。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论