2013年8月28日星期三

美国之音: 韩情报局以叛乱罪逮捕统合进步党成员

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
韩情报局以叛乱罪逮捕统合进步党成员
Aug 28th 2013, 11:38, by noreply@voanews.com (美国之音)

韩国当局逮捕了左翼政党统合进步党的三名成员,指控他们阴谋叛乱。韩国国家情报局星期三搜查了统合进步党成员的住宅和办公室,其中一人为韩国议员李石基。李石基因有议员豁免权未被起诉,但有三人被当局根据严厉的国家安全法予以起诉。
 
据韩联社新闻台和韩国放送公社电视台等媒体报道,所说的叛乱阴谋包括袭击国家通讯中心等基础设施。
 
韩国保守派人士指责统合进步党支持朝鲜。统合进步党否认这是事实。该党官员星期三说, 国家情报局的调查是为了转移公众注意力,使人们不再关注有关情报局企图操纵去年总统大选的指称。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论