2013年9月6日星期五

美国之音: 缅甸穆斯林因强奸女佛教徒被判引争议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
缅甸穆斯林因强奸女佛教徒被判引争议
Sep 5th 2013, 18:46, by noreply@voanews.com (美国之音)

缅甸一法庭判处一名穆斯林少年7年徒刑,罪行是企图强奸并袭击一名女佛教徒,该判决引起争议并触发反穆斯林暴乱。
 
在西北部甘勃卢镇的一名法庭官员说,山敏乌在庭上认罪并被匆促定罪。
 
但是他在审讯中没有辩护律师的事实受到批评。
 
缅甸法律专家罗伯特·山昂告诉美国之音缅甸语组:因强奸未遂而判刑五年、袭击他人而判两年是不恰当的拼凑,他说,被告一旦被控强奸未遂,就应当免于起诉袭击罪名。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论