2013年9月6日星期五

美国之音: 埃及内政部长在汽车炸弹事件中幸免于难

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
埃及内政部长在汽车炸弹事件中幸免于难
Sep 5th 2013, 22:04, by noreply@voanews.com (美国之音)

埃及内政部长易卜拉欣在一次暗杀行动中幸免于难,那次袭击导致至少7人受伤。
 
埃及官员表示,星期四在靠近开罗东北部的纳赛尔城发生的一次炸弹袭击事件,目标瞄准的是易卜拉欣的车队。易卜拉欣表示,他在靠近他家附近发生的爆炸中没有受伤。
 
没有人声称对事件负责。警方正在该地区搜查嫌疑人。
 
由被推翻的穆尔西总统所在的穆斯林兄弟会领导的埃及反对派--伊斯兰联盟,强烈谴责炸弹袭击事件。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论