2013年9月13日星期五

美国之音: 阿富汗激进分子袭击美国领事馆

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
TypePad Has the Tools

Looking for a premiere blogging service? Start your blog today on TypePad.
From our sponsors
阿富汗激进分子袭击美国领事馆
Sep 13th 2013, 06:34, by noreply@voanews.com (美国之音)

阿富汗西部的叛乱分子袭击一个美国领事馆,打死至少一人,打伤七人。

有关官员说,激进分子星期五上午对美国驻赫拉特领事馆发动自杀式汽车炸弹袭击,并与该地区的安全部队爆发枪战。

据美联社报道,美国领事馆无人伤亡,塔利班声称对这次袭击负责。

激进分子近几个星期加紧袭击行动,而目前以美国为首的外国军队正在减少驻阿人员,并将于明年年底之前全部撤出阿富汗。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论