2013年11月18日星期一

美国之音: 俄罗斯客机坠毁50人遇难

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
俄罗斯客机坠毁50人遇难
Nov 17th 2013, 19:05, by (美国之音)

一家俄罗斯客机在喀山市试图降落时坠毁,机上50人全部遇难。

俄罗斯紧急情况部说,鞑靼斯坦航空公司从莫斯科起飞的航班星期天晚间在第二次尝试着陆时,降至跑道上发生爆炸,44名乘客和6名机组人员全部遇难。

造成这架波音737飞机在喀山发生空难的原因目前还不清楚。喀山位于莫斯科东部720公里处。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论