2013年8月31日星期六

美国之音: 朝鲜收回对美国特使的邀请

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
朝鲜收回对美国特使的邀请
Aug 30th 2013, 22:25

美国国务院说,朝鲜收回了邀请一位美国高级特使访问平壤、以讨论释放一名在押韩裔美国人事宜的提议。

国务院发言人玛丽•哈弗星期五说,美国为朝鲜的决定感到"惊讶和失望",并为在押的裴俊皓的健康状况深感忧虑。

美国特使罗伯特•金原定星期五从东京前往平壤,要求朝鲜基于人道立场释放裴俊皓。

现年44岁的裴俊皓是传教士,他去年以旅游团经办人身份进入朝鲜后被捕。他被以企图推翻朝鲜政府的罪名判处15年劳改。

裴俊皓的家人说,他的健康状况正迅速恶化。据报道,在他的体重下降23公斤之后,他们把他从劳改营转到监狱医院。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论