2013年8月31日星期六

美国之音: 救火队员在扑救加州大火中取得进展

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
救火队员在扑救加州大火中取得进展
Aug 31st 2013, 01:07, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 美国西部加州的救火队员表示,他们扑救威胁到一座著名国家公园的大面积野火的行动,开始取得进展。

救火队员表示,一夜的凉爽气温和高湿度,帮助他们控制了大约三分之一的火势,这场大火就在著名的优胜美地国家公园的边缘。

将近5千名救火队员为扑救大火已经奋战了两个星期。

尽管这场大火已经烧毁了包括优胜美地公园内部一些地方在内的800多平方公里的面积,但是大火距离这座公园包括花岗岩地层和瀑布在内的主要景点,仍然有一段距离。
这是美国今年最大的一场野火,也是加州历史上第五大的野火。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论