2013年8月17日星期六

美国之音: 焦点对话:埃及镇压,美国回应太无力?

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Find SIGG's Classic Aluminum Water Bottles at MYSIGG

Reducing our carbon footprint one bottle at a time!
From our sponsors
焦点对话:埃及镇压,美国回应太无力?
Aug 16th 2013, 12:18, by noreply@voanews.com (宁馨)

华盛顿 — 埃及军方使用装甲车和推土机镇压穆斯林兄弟会领军的抗议者,造成六百多人死亡,举世震惊。美国为此宣布取消下个月和埃及举行的联合军演,但没有采取更多的行动。

血腥镇压的发生,使得埃及政治各派和解的可能性大大降低。

埃及的民主试验将走向何方?面对镇压,美国是否应该采取更多的行动?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论