2013年9月5日星期四

美国之音: 肯尼亚可能决定退出国际刑事法庭

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
肯尼亚可能决定退出国际刑事法庭
Sep 5th 2013, 15:01, by noreply@voanews.com (美国之音)

肯尼亚议会开始就肯尼亚是否应退出国际刑事法庭展开辩论。国际刑事法庭还有两个月就要开庭审理肯尼亚总统乌胡鲁·肯雅塔被告案。
 
肯雅塔和他的副手鲁托被控在肯尼亚2007年大选后策划暴力。大约有1200人在选后的动乱中丧生。
 
肯雅塔和鲁托都否认对他们的指控,并表示要与设在海牙的国际刑事法庭合作。
 
不管肯尼亚议会的表决结果如何,司法程序都会继续进行。
 
鲁托被告案定于下周开庭审理。他和肯雅塔都被控在选后动乱中犯下反人类罪行,包括强奸和种族暴力。
 
国际刑事法庭的检察官说,有些证人的亲属在开庭前受到威胁,也有人企图贿赂他们。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论