2013年9月5日星期四

美国之音: 美紧缩货币政策 发展中国家经济有压力

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美紧缩货币政策 发展中国家经济有压力
Sep 5th 2013, 12:32, by noreply@voanews.com (美国之音)

在20国集团峰会召开期间,除了叙利亚问题以外,经济复苏也是发展中国家关注的一个问题。他们可能会因为美国逐渐减少经济刺激措施而面临困难。
 
两天的峰会计划讨论就业和全球经济发展问题,在美国提高利率的时候帮助一些国家保持经济发展。
 
美国紧缩货币政策有可能会导致股市下跌,削弱巴西,印度,印度尼西亚,土耳其和南非等20国集团成员的经济。
 
一些国家的领导人希望美国在修改金融政策时与其他国家进行协调。20国集团峰会还将讨论有关非银行金融机构投资冲基金和货币市场的规定。 有些活动人士还批评俄罗斯的同性恋宣传法律,以及在美国人领养俄罗斯儿童的问题上与美国争吵。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论