2013年8月9日星期五

美国之音: 巴基斯坦自杀炸弹袭击,至少30人丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
巴基斯坦自杀炸弹袭击,至少30人丧生
Aug 9th 2013, 00:37, by noreply@voanews.com (美国之音)

在巴基斯坦西南部一位警察的葬礼上发生自杀炸弹袭击, 30多人遇难,其中大多数是警察。

星期四发生在奎达的这次袭击还炸伤了几十人。这个省的警方刑侦首脑也是遇难的几名高级警官之一。当时有好几百人在悼念这位警察,他是当天早些时候与他的孩子一起路过市区时被枪击身亡的

这次爆炸在针对安全部队的一系列袭击中是更为胆大妄为的一起,塔利班武装人员经常在当地杀害警察。

这次袭击发生在一年一度开斋节庆典的前一天,人口以穆斯林为主的巴基斯坦在开斋节庆祝斋月的结束。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论