2013年8月9日星期五

美国之音: 美国称以巴下周恢复和谈

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
美国称以巴下周恢复和谈
Aug 9th 2013, 00:16, by noreply@voanews.com (美国之音)

一位美国官员表示,以色列和巴勒斯坦谈判人员下周将在耶路撒冷恢复和谈。

美国国务院发言人萨基星期四表示,美国中东特使英迪克和副特使罗恩斯坦将出席下周三的谈判。她说,谈判之后还将在约旦河西岸城市杰里科举行一次会晤。

在美国的斡旋下,以色列和巴勒斯坦官员上个月在华盛顿恢复了长期停顿的谈判。

美国国务卿克里在双方华盛顿谈判之后说,双方已经同意几周后再次会晤。克里还表示,他争取在9个月内帮助双方达成一项最终和平协定。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论