2013年8月9日星期五

美国之音: 穆尔西的支持者无视埃及领导人的警告继续示威

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
穆尔西的支持者无视埃及领导人的警告继续示威
Aug 8th 2013, 22:03, by noreply@voanews.com (美国之音)

埃及被推翻总统穆尔西的成千上万支持者在开罗大规模聚集,要求穆尔西官复原职。

星期三晚间,人群中的很多人挥舞着埃及国旗,手持这位被推翻总统的标语画像,同时庆祝标志斋月结束的开斋节。政府已经向穆尔西的支持者发出了警告,要求他们撤离那些地点。

穆尔西的反对者星期四则聚集在开罗的解放广场。

埃及正在面临一场政治危机,该国军方支持的政府和伊斯兰反对派之间未能化解这场危机。

星期三,埃及临时总统曼苏尔表示,本周国际特使弥合埃及政治分歧的努力失败。他指责穆尔西的穆兄会要为失败负责。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论