2013年8月20日星期二

美国之音: 伊朗最高领导人顾问:绝不中止核项目

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
伊朗最高领导人顾问:绝不中止核项目
Aug 20th 2013, 00:33, by noreply@voanews.com (美国之音)

伊朗最高领导人哈梅内伊的高级顾问韦拉亚提说,德黑兰再也不会中止其核活动,不过伊朗将降低其论调。

韦拉亚提是哈梅内伊有关核项目和其他重要事务的政策顾问。他对美联社说,鲁哈尼当选伊朗新总统开启了与西方进行更好交流的可能性。

韦拉亚提没有详细说明美国和其他西方国家该如何与伊朗接触。不过他说,伊朗将以一种比在艾哈迈德内贾德出任总统时的更具外交风度的方式作出回应。

韦拉亚提在星期二发表的一次采访中说,有关核议题的最终决定是由最高领导人哈梅内伊作出的,而不是总统。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论