2013年9月19日星期四

美国之音: 美海军设施枪击案更多细节浮现 凶手曾接受精神病治疗

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美海军设施枪击案更多细节浮现 凶手曾接受精神病治疗
Sep 18th 2013, 14:46, by noreply@voanews.com (美国之音)

有关民间合同工阿伦•亚历克西斯星期一在华盛顿一处海军设施内开枪打死12人的更多细节浮现。
 
当局表示,阿亚历克西斯在事发前一直在华盛顿的复员军人医院寻求精神健康治疗。
 
亚历克西斯在今年8月也就是在枪击事件发生的前几个星期,曾经去罗德岛的度假小镇纽波特,他向警方抱怨有人隔着他投宿旅馆的墙壁和天花板与他说话,并且通过他的身体发送振动,不让他睡觉。
 
这位34岁的前海军后备役军人在海军海洋系统司令部向雇员开枪,其后在与警方交火的30分钟期间被击毙
 
联邦调查局说,他独自一人行动,持有效证件进入这处海军设施。他的动机目前还不清楚。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论