2013年9月19日星期四

美国之音: 哈格尔:有关官员忽视了枪击者的危险信号

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
哈格尔:有关官员忽视了枪击者的危险信号
Sep 18th 2013, 23:47, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国国防部长哈格尔表示,有关官员没有注意到华盛顿海军设施枪击案枪手亚历克西斯的危险信号。

亚历克西斯星期一在这处海军设施内枪杀了12人,随后自己被警方击毙。

哈格尔星期三表示,对于亚历克西斯以往的违法问题和精神疾病有很多预警信号。他说,有待于回答的问题是,这些信号为什么在亚历克西斯得到进入这个海军设施的通行证之前没有引起注意。

哈格尔还命令在全球美军军事设施进行安全审查。他表示,"哪里有纰漏,我们就修补哪里。"

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论