2013年9月19日星期四

美国之音: 阿富汗选举官员遭枪杀

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
阿富汗选举官员遭枪杀
Sep 18th 2013, 14:33, by noreply@voanews.com (美国之音)

在阿富汗北部的昆都士省,至少一名骑摩托车的枪手打死了省独立选举委员会的负责人,这起事件发生在阿富汗为明年4月的选举而开始接受候选人提名之后的几天。
 
据当地官员说,省独立选举委员会负责人阿曼努拉·阿曼星期三在昆都士市遭枪击不久死在医院。塔利班已宣称对这次袭击负责。这是竞选季节开始后的第一次袭击事件。
 
昆都士省的反叛活动一直在不断抬头,塔利班试图赶在明年北约为主的国际部队撤走之前扩展自己的势力。
 
星期一是候选人登记参选的开始日。明年4月5日的投票被视为阿富汗政府在西方部队完成撤军之际所要面临的一次重大考验。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论