2013年8月12日星期一

美国之音: 马里总统决选结束 目前正在计票

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
马里总统决选结束 目前正在计票
Aug 12th 2013, 07:07, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 马里选举官员开始清点总统决选的选票,这次投票将选出马里的领导人,争取克服持续18个月的骚乱和政治动荡的影响。

马里于星期日举行总统决选,当局将在星期五宣布正式选举结果。

在上月举行的首轮投票中,前马里总理凯塔和前财政部长西塞都未能赢得足够票数,因此要举行决选。在7月28日的选举中,凯塔获得将近40%的选票,而西塞获得大约20%的选票。

欧盟派到马里的选举监督团团长米歇尔说,星期日的选举进行得很好,监督员没有发现任何可疑现象。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论