2013年8月12日星期一

美国之音: 台湾总统马英九出访过境纽约

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
台湾总统马英九出访过境纽约
Aug 12th 2013, 12:38, by noreply@voanews.com (美国之音)

台湾总统马英九在出访中南美洲途中星期日(8月11日)抵达纽约过境。马英九本星期将出席巴拉圭新任总统就职典礼,并将访问海地等三个加勒比海国家。

星期日晚上,马英九在下榻饭店稍事休息后,在美国在台协会主席薄瑞光等陪同下出席了台湾侨胞举行的欢迎晚宴。预计马英九在美国纽约期间还会前往911遗址,并回到母校纽约大学。

台湾领导人在出访行程中过境美国一直是一个十分敏感的话题,马英九此行被认为在适当曝光的同时保持低调。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论