2013年8月12日星期一

美国之音: 南非: 曼德拉健康缓慢而稳固改善

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Eco-Friendly Mattresses

We're committed to presenting a line of sleep products that have a minimum impact on both your pocketbook and the environment. Visit us today!
From our sponsors
南非: 曼德拉健康缓慢而稳固改善
Aug 11th 2013, 15:14, by noreply@voanews.com (美国之音)

南非总统府表示,前总统纳尔逊·曼德拉的健康状况正在改善,两个月前曼德拉因肺部感染入住比勒陀利亚的医院接受治疗。
 
南非总统祖马的办公室星期天发表声明说,现年95岁的曼德拉正在缓慢而稳固地恢复,不过其状况依然危重。这位南非首任民选总统的最小女儿星期五表示,其父亲已经能够自主坐起。
 
曼德拉在白人少数阶层统治下在狱中渡过了27年,直到1994年总统大选获胜。那次选举是南非种族隔离制度结束的标志。
 
南非政府政府以隐私为由,很少发表有关曼德拉病情的细节。许多南非民众将曼德拉视为南非国家之父,并且一直为他的康复祈祷。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论