2013年9月25日星期三

美国之音: 肯尼亚总统宣布举国哀悼三天

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
肯尼亚总统宣布举国哀悼三天
Sep 24th 2013, 19:47, by noreply@voanews.com (美国之音)

肯尼亚总统肯雅塔宣布为内罗毕一购物中心被激进分子袭击的死难者致哀三天。

星期二肯雅塔在向全国播放的电视讲话中说,61名平民和6名士兵在西门购物中心的袭击中牺牲。

他说,有5名激进分子被击毙,肯尼亚当局还拘留了11名嫌疑人。

他说,肯尼亚遭到巨大的损失,但是正义占了上风。

肯雅塔说,这一购物中心的三层楼面坍塌,有几具尸体,其中包括嫌疑人的尸体,仍被掩埋在瓦砾中。

他说,他还不能证实一个英国人和几个美国人也参与这次袭击的报道。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论