2013年9月14日星期六

美国之音: 菲律宾副总统与反叛军谈停火

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Save on Car Insurance

We're here to make buying car insurance awesome and easy. We're here to guide you towards a better policy that keeps those Benjamins in your pocket.
From our sponsors
菲律宾副总统与反叛军谈停火
Sep 14th 2013, 08:22, by noreply@voanews.com (美国之音)

菲律宾副总统星期六前往南部城市三宝颜,与挟持平民为人质的穆斯林反叛份子讨论停火。副总统比奈说,叛军领袖努尔米苏阿里在星期五晚间同意休战。不过国防部长嘠子明则表示,尚未实质停火,而叛军也持续开火。

在这个关键港口城市当中的菲律宾部队,正在与大约200名与莫洛民族解放阵线的叛军交战。叛军于星期一攻占该城,挟持大量人质。当局说叛军利用人质作为人肉盾牌。至少22人在交战中死亡,有大约1万3000人被迫逃亡。

菲律宾总统阿基诺在星期五造访三宝颜,以求"亲自评估局势"。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论