2013年9月14日星期六

美国之音: 攻击美领事馆的激进分子全身亡

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
攻击美领事馆的激进分子全身亡
Sep 14th 2013, 03:37, by noreply@voanews.com (美国之音)

塔利班激进分子对美国驻西阿富汗城市赫拉特领事馆发动袭击,杀死了两名阿富汗安全人员以及导致至少20人受伤。官员说,塔利班在美国领事馆外发动了枪战以及自杀炸弹攻击。国际安全协助部队回击,而当局说所有的激进份子,包括几位穿着自杀炸弹背心者,都在对战中死亡。
 
国务院发言人玛丽•哈弗说,黎明时一部载着袭击者的卡车开到领事馆前门,并以来福枪,可能还有火箭炮,朝保护领事馆的阿富汗部队攻击。接着,整部卡车爆炸,大门附近受到破坏。她说没有美国人受伤。
 
塔利班声称对袭击负责,并说阿富汗与美军都有伤亡。激进份子在最近几周的攻击加剧,此时美国领导的联军正在减少在阿富汗的驻军,并且准备在2014年全面撤离。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论