2013年10月10日星期四

美国之音: 非洲移民船难死亡人数接近300

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
非洲移民船难死亡人数接近300
Oct 9th 2013, 20:11, by noreply@voanews.com (美国之音)

上星期移民船在意大利兰佩杜萨岛附近沉没造成的死亡人数上升,接近300.
 
意大利官员星期三宣布了新的死亡人数。另一方面,潜水员继续在沉船地点寻找尸体。
 
目击者说,在这艘拥挤的船只翻覆时,船上有多达500东非人,其中只有155人获救。
 
欧盟星期三承诺再给意大利4千万美元,用于处理难民危机。
 
兰佩杜萨岛距离非洲比意大利本土更近。许多希望前往欧洲开始新生活的的非洲人都把该岛作为目的地。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论