2013年10月10日星期四

美国之音: 加拿大作家爱丽丝•门罗获诺贝尔文学奖

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Eco-Friendly Mattresses

We're committed to presenting a line of sleep products that have a minimum impact on both your pocketbook and the environment. Visit us today!
From our sponsors
加拿大作家爱丽丝•门罗获诺贝尔文学奖
Oct 10th 2013, 11:56, by noreply@voanews.com (美国之音)

2013年诺贝尔文学奖星期三在瑞典揭晓。加拿大作家爱丽丝•门罗(Alice Munro)获此殊荣。门罗1931年生于安大略省温格姆镇,少女时代即开始写小说,被认为是当今世界上最好的在世短篇小说女作家。此外,以刻画全球化时代人的生存境遇而广受欢迎的日本作家村上春树近几年几乎年年被认为是诺贝尔文学奖的热门人选,但每年都失之交臂。诺贝尔和平奖将于11日公布,14日经济学奖也将揭晓。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论