2013年10月22日星期二

美国之音: 中国代表团将出席联合国人权理事会听证会

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
2012 Intl Green Construction Code

Sign up for the most comprehensive introductory course available on the web for the 2012 International Green Construction Code (IgCC). Just $29.
From our sponsors
中国代表团将出席联合国人权理事会听证会
Oct 22nd 2013, 07:35, by (美国之音)

中国官员将在联合国一个委员会会议上为中国的人权纪录进行辩护。很多人说,中国当局加紧镇压异议人士,这是中国人权纪录上的污点。

在日内瓦星期二举行的会议上,北京将是第二次向联合国人权理事会提交报告,该机构每四年对各国人权纪录进行审查。

在举行听证会之际,中国一些人权活动人士被逮捕,包括一些争取参与中国政府普遍定期审议报告起草工作的人士。

中国外交部发言人华春莹说,中国代表团期待就人权问题展开坦率的讨论,但警告说,中国方面只接受某些种类的批评。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论