2013年10月22日星期二

美国之音: 俄调查员:女性自杀炸弹手炸公共汽车

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
俄调查员:女性自杀炸弹手炸公共汽车
Oct 21st 2013, 19:16, by (美国之音)

俄罗斯官员说,星期一早上在俄罗斯西南部城市伏尔加格勒的一辆公共汽车上发生的一起爆炸是一名女性自杀炸弹手制造的。

爆炸炸死6人,其中包括炸弹手本人,还有大约30人受伤。

俄罗斯的调查委员会已经确认,自杀炸弹手为奈达•阿西亚洛娃。该委员会发言人马尔金说,她30岁,是俄罗斯达吉斯坦共和国居民。达吉斯坦是北高加索地区主要是穆斯林的共和国之一。

近年来,达吉斯坦已经成为北高加索地区持续不断的伊斯兰叛乱的中心。

还没有人声称为这次公共汽车爆炸负责。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论