2013年11月16日星期六

美国之音: 美国悬赏一千万元给提供班加西攻击者的情报

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美国悬赏一千万元给提供班加西攻击者的情报
Nov 16th 2013, 05:59, by (黄耀毅)

台北 — 美国国务院星期五宣布,若能够提供去年对美国在利比亚班加西使馆恐怖袭击相关人士的情报,导致这些个人被绳之以法,将提供高达一千万美元的奖金。星期五,国务院在给国会的一封信当中说,这项奖金并没有如以往地放在"正义悬赏"的网站上,因为针对2012年9月11号在班加西发生的攻击仍在侦查当中。当时美国驻叙利亚大使史蒂文斯殉职,另有三名美国人被杀害。
 
美国国会议员抱怨过国务院并未尽全力来追捕作案者。上个月有几位国会议员向克里国务卿递交一封信,询问为何没有针对班加西攻击者提供悬赏。国务院官员说,悬赏在1月便已开始,当时是前国务卿克林顿任内。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论