2013年8月29日星期四

美国之音: 阿富汗叛乱分子袭击 至少18人死

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
阿富汗叛乱分子袭击 至少18人死
Aug 29th 2013, 00:42, by noreply@voanews.com (美国之音)

星期三发生在阿富汗各地的反叛分子袭击杀死至少18人,包括北约与阿富汗的一个联合军事基地遭袭击时死亡的1名美军士兵、4名警察和3名平民。

当局说,在东部加兹尼省发生的这次袭击中有至少10名波兰士兵受伤,当时10名叛乱分子在基地大门引爆一枚汽车炸弹后企图攻进基地。波兰国防部晚些时候说,在随后发生的1小时枪战中10名叛乱分子被击毙。

塔利班声称对以上袭击负责。

星期三早些时候,一枚自杀汽车炸弹手在南部赫尔曼德省的省会拉什卡尔加攻击一个联军的车队,爆炸导致4名平民死亡,另外15人受伤。

还没有人声称对这次袭击负责。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论