2013年8月29日星期四

美国之音: 联合国在叙利亚问题上的行动不力不能阻挡美国

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
联合国在叙利亚问题上的行动不力不能阻挡美国
Aug 29th 2013, 00:26, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国说,不能让联合国的"外交瘫痪"阻止美国在叙利亚化学武器攻击问题上作出反应。

联合国安理会5个常任理事国的外交官们星期三就英国提出的可能采取军事行动的决议草案开始举行磋商。

美国国务院女发言人哈夫说,由于俄罗斯反对采取任何实质行动,美国看不到任何解决叙利亚冲突的途径。

哈夫说,叙利亚政府不能总躲藏在俄国人背后。她说,华盛顿在考虑对叙利亚实行军事打击之际,将与盟国磋商。

俄罗斯外交部星期三说,在叙利亚调查化学武器的检查人员完成调查之前,联合国对叙利亚采取行动将是不成熟的。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论