2013年8月16日星期五

美国之音: 奥巴马取消与埃及军队的联合军演

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
奥巴马取消与埃及军队的联合军演
Aug 15th 2013, 15:45, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国总统奥巴马取消了定于下月举行的与埃及军队半年一次的联合军事演习。这是奥巴马对埃及临时政府星期三血腥镇压抗议者一事作出反应,镇压导致数百人死亡。

奥巴马说, 美国强烈谴责埃及临时政府和安全部队星期三采取的行动以及他所说的"实行戒严"。他说,美国决定取消名为"明星"的军事演习,因为"当平民在街头被杀的时候,我们的传统合作不能照常继续"。

奥巴马总统在美国东部麻萨诸塞州的玛莎葡萄园岛渡假地就埃及不断升级的暴力冲突发表讲话。他与家人正在当地渡假一周。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论